آیلتس جنرال

شنبه 27 شهريور 1400
20:46
wetalk

آموزش آیلتس امروزه به دلایل مختلف بسیار اهمیت ویزه ای پیدا کرده است.

آزمون آیلتس امروزه برای مقاصد مهاجرتی مورد نیاز بسیاری از مردم دنیا می باشد.

لازم است بدانید که آموزن آیلتس در دو ماژول General training Test و Academic می باشد.

آیلتس جنرال برای مهاجرت های کاری و آیلتس آکادمیک برای ارائه به موسسات اموزشی و دانشگاهی و ادامه تحصب در کشور های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر قصد آموزش آیلتس دارید می توانید از بخش آیلتس مطالب مورد نظر خود را مطالعه نمایید.

بنابراین قبل از اینکه بخواهید برای آیلتس خود را آماده کنید در نظر داشته باشید که باید هدف خود از گرفتن مدرک آیلتس را به خوبی بدانید.

آموزش آیلتس آنلاین

اگر قصد دارید به آموزش آیلتس بپردازید و یا میخواهید در آزمون آیلتس شرکت کنید ابتدا باید یکی از دو ماژول مورد نظر را مشخص نمایید.

آیلتس جنرال و آکادمیک تفاوت هایی دارند البته در رایتینگ و ریدینگ، در بخش اسپیکینگ و لیسنینگ هر دو یکسان هستند و از این جهت تفاوتی با یکدیگر ندارند.

هزینه آزمون آیلتس

هزینه آزمون آیلتس متغیر بوده و هر ساله به تناسب نرخ دلار و یا افزایش british council یا idp برگزار کنندگان آزمون تغییر خواهد کرد.

البته کشورهای مختلف نیز هزینه های متفاوتی برای آزمون آیلتس دارند که قبل از آن باید حتماً هزینه آن را چک کنید.

منابع آیلتس

در حال حاضر حتی در بازار ایران نیز منابع بسیار خوبی برای آزمون آیلتس هر دو نوع آن موجود می باشد.

برای مثال اگر نیاز به نمونه سوالات آزمون آیلتس داشته باشید می توانید از مجموعه Cambridge for IELTS استفاده کنید.

یا اگر قصد داشته باشید به صورت self study به یادگیری IELTS بپردازید برای مثال می توانید از سری کتاب هایی مانند Mindset for ielts یا Complete IELTS نیز استفاده نمایید.

آموزش آیلتس در خانه به صورت آنلاین

با توجه به شرایط بیماری و مسائل بسیار زیاد دیگر نظیر رفت و آمد و ترافیک و مسائل مربوط به آن می توانید بدون نیاز به مراجعه به مکانی صرفاً در خانه و به صورت آنلاین به یادگیری آیلتس بپردازید.

مقالات آموزشی خوبی را در بخش آموزش آیلتس برای شما فراهم کرده ایم که می توانید از آن ها استفاده کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

آیلتس آکادمیک Academic

همان طور که قبلاً گفتیم یکی از ماژول های آیلتس، Academic IELTS می باشد.

آیلتس آکادمیک را بسیاری از موسسات آموزشی و دانشگاهی مورد تایید قرار داده اند. اما بر اساس دانشگاه و رشته مورد نظر نمره ی مد نظر خود را اعلام کرده اند.

به طور معمول نمره آیلتس آکادمیک از 6.5 به بالا مورد تاییدشان می باشد.

اما خب قطعاً هر چه نمره بهتری دریافت نمایید می توانید در دانشگاه بهتر با شرایط بهتر admission دریافت نمایید.

اگر بتوانید نمره آیلتس آکادمیک خود را به 7.5 برسانید قطعاً و بدون هیچ اما و اگری به سادگی می توانید رد یکی از دانشگاه های معتبر دنیا ادیشن دریافت کنید.

آیلتس جنرال

آیلتس جنرال همان طور که قبلاً گفته شد برای مقاصد مهاجرتی مورد نیاز می باشد و بسیاری از کشور ها در اداره مهاجرت آن ها مورد پذیرش می باشد.

اما نمره ای که مثلاً برای نوع skilled worker کانادا نیزا دارید با کشور دیگر و متفاوت است.

تفاوت آیلتس جنرال با آکادمیک

تفاوت اصلی آن ها در بخش ریدینگ و رایتینگ می باشد و در بخش های لیسنینگ و اسپیکینگ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

در بخش رایتینگ آیلتس جنرال شما در تسک 1 باید یک نامه با شرایطی خاص بنویسید در حالی که در آیلتس آکادمیک در تسک 1 شما باید یک چارت یا شرایط خاصی را تحلیل کنیدو درباره آن بنویسید.

محتوای ریدینگ و نوع سوالات ریدینگ آیلتس آکادمیک طولانی تر و تخصصی تر است درحالی که ریدینگ آیلتس جنرال ساده تر بوده و موضوعات ساده تری را دارد.


[ بازدید : 24 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به wetalk-آموزش زبان های خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]